Hulp gevraagd!

Wil je op mij stemmen?

Yes, ik ben genomineerd als WIJNVROUW VAN HET JAAR 2022! Maar ik heb nog niet gewonnen. Daar heb ik jullie hulp bij nodig! Wil je op mij stemmen?

Sinds 2019 vindt deze verkiezing plaats. Elk jaar worden er vier vrouwen genomineerd. Niet alleen de jury van wijnprofessionals bepaalt de uiteindelijke winnaar. Nee, na de bekendmaking van de 4e vrouw, dan mag ook het publiek meestemmen én dus meebeslissen wie de uiteindelijke winnaar gaat worden!

Wie is de vakjury?

Ook in de vakjury zitten alleen vrouwen. Natuurlijk als eerste Barbara Verbeek. Zij is, samen met Clarissa Slingerland van MissPublicity, de initiatiefnemer van dit evenement. Dan zijn er nog 3 juryleden. Dit zijn de winnaars van de voorgaande jaren:

Kernwaarden voor de award zijn onder andere toegankelijkheid, verbinding, professionaliteit, kennis en ambitie.

Anyway: vind je dat ik het waard ben? En wil je mij helpen?
Stemmen kan HIER!

 

Finale wijnvrouw van het jaar 2021
Clarissa Slingerland (l) en Barbara Verbeek (r)

Meer over Barbara Verbeek en haar Wijntheater

Barbara Verbeek kennen we vooral van het Wijntheater. Het kloppend hart van het Wijntheater is de sfeervolle bedoeïenentent van oesterman (en levenspartner Barbara) Barend Havenaar en register vinoloog Barbara Verbeek. In een decor uit grootmoederstijd, muziek van vinyl uit de jaren 60 & 70 en schommelstoelen kunnen bezoekers hier terecht voor educatieve shows over wijn, glaswerk en oesters. De gastvrouwen in vintage kleding en burlesque gestyled, zorgen samen met de vinyl-dj’s voor een ongedwongen warme sfeer in het Wijntheater onder het genot van een goed glas wijn.

Sinds kort is Barbara Verbeek ook de wijnjournalist van de Telegraaf!

Meer over Clarissa Slingerland en over MissPublicity

MissPublicity creëert zichtbaarheid in media voor verschillende lifestylemerken en bedrijven uit de hospitality, evenementen en culturele sector. In het portfolio zijn merken te vinden als Union Bikes, Schiedam Partners, nhow, Roompot, Foodhallen, BMW Nederland en Scheldebrouwerij. MissPublicity vindt haar wortels in Rotterdam en heeft daarnaast een vestiging in Antwerpen en sinds begin 2016 ook in Amsterdam. Het bedrijf is onderdeel van de Publicity Group, waaronder ook ArtPublicity valt. Het laatste richt zich op bedrijven uit de kunst & cultuur sector. MissPublicity werd in 2003 opgericht door Clarissa Slingerland.

Geen verkiezing zonder goede sponsor!

En niet onbelangrijk om te vermelden. Zonder een goede sponsor kan dit evenement niet plaatsvinden. Dat is dit jaar Walraven Sax met hun brede portfolio.Zij importeren bekende merken als Frescobaldi, Familia Torres, Louis Roederer, Aix Rosé, Luigi Bosca, Baron Philippe de Rothschild, Joseph Drouhin, Marqués de Riscal, Gallo en Amarula.

2 reacties op “Wil je op mij stemmen?”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.